Просмотр по ключевому слову торговая марка


Показаны результаты 1 - 20 из 36
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2014 System solution of evaluation of the brand management’s efficiency in the competitive environment: a methodology of benchmarking Kendiukhov, O.V. Article -333703227 -429755517
2014 Виведення глобальних марок з французькою ідентичністю на український ринок Решетнікова, І.Л. Conference Papers 494045965 428127121
2015 Визнання і відображення в обліку торговельної марки в контексті забезпечення якості обслуговування Hrytsenko, Olena Ivanivna; Gritsenko, Olena Ivanovna Article 2801164 3448495
2019 Дослідження особливостей використання інструментів маркетингу для просування послуг ветеринарної клініки Тележенко, М.О. Bachelous Paper 5 1
2013 Захист прав інтелектуальної власності Ткачова, Ю.М. Conference Papers 1844142114 843285092
2020 Зобов’язання України відповідно до угоди про асоціацію з ЄС щодо торговельних марок Дегтяр, Р.О.; Pakhomov, Volodymyr Vasylovych Conference Papers 10659482 6340180
2013 Ко-брендинг: сутність, види та умови застосування Mitsura, Olena Oleksiivna; Летюга, Ю.Р. Conference Papers 11919741 22132341
2005 Маркетинговые исследования приоритетных направлений брендинга в деятельности банков Bondarenko, Alla Fedorivna; Нечепуренко, В.М.; Андрющенко, О.О. Article 12261506 5878999
2005 Методические основы оценки параметров конкурентоспособности торговой марки Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Article 14225552 15587510
2009 Міжнародні економіко-правові аспекти використання інтелектуальної власності Khvorost, Oksana Oleksiivna; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Ivanova, Tamara Ivanivna Article 138596733 103960743
2013 Ознаки добросовісного попереднього користування торговельною маркою (знаком для товарів і послуг) Осіпова, О.О. Article 4225921 9333993
2006 Определение уровня достаточности потенциала торговой марки и разработка стратегии его развития Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Article 553583508 500035112
2014 Основні характеристики бренду ФЦ «Барса» Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Ахрамеєва, М.В. Conference Papers 97040059 109866901
2020 Особливості маркетингової діяльності підприємств-виробників слабоалкогольної продукції (на прикладі ПрАТ "Оболонь") Тонкошкур, Б.С. Bachelous Paper 666316795 2092059879
2012 Особливості формування та просування дитячого бренда Шубін, Олександр Олександрович; Кривоніс, Аліна Олександрівна Article 297842695 254248365
2020 Охорона прав на "trade dress": досвід зарубіжних країн Савицька, І.В.; Utkina, Maryna Serhiivna Conference Papers 425144314 280317858
2020 Охорона прав інтелектуальної власності на торговельну марку Золота, Леся Володимирівна; Zolota, Lesya Volodymyrivna ; Zolota, Lesya Volodymyrivna; Русак, Г.В. Article 9956258 15380606
2006 Подходы к классификации торговых марок как способ их систематизации и элемент управления Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Conference Papers 1522676 1772057
2021 Позиціонування торгової марки як передумова формування стратегії Лебединець, К. В. Bachelous Paper 29259002 98798218
2019 Право інтелектуальної власності на «trade dress»: особливості та загальна характеристика Utkina, Maryna Serhiivna Article 718456594 492218259